2016/11/66498_Regionen_51HSHr7TktL

Unique Selling Propositions in Tourism: Research Insights from the Caribbean Region (English Edition)

Ebooks
Google Anzeigen

Regionen

The ‘unique selling proposition’ (USP) is a marketing idea that gained popularity among both academicians and practitioners, at least since the 1950’s. Marketers knew for long that it is not enough to differentiate; equally important it is to propositionalize the basis of differentiation. The television advertising guru Rosser Reeves called for advertisements to be reflective of this and coined the term USP. Since then, marketing based on the USP concept has become ever popular. Just like various other industries, various tourism destination promotional campaigns began to highlight USPs that make these destinations distinct and different. However, scholarly investigations about the development or management of these campaigns remained very limited. This research is aimed to fill this gap.


Mehr auf Amazon:

Unique Selling Propositions in Tourism: Research Insights from the Caribbean Region (English Edition)

Facebook Like
Autor: Martin Osman Hamann »

Martin Osman Hamann bloggt hier schon seit 2009 und es ist immer noch so aufregend wie am Ersten Tag. Was wahrscheinlich daher rührt weil er bisher nur 1 Artikel oder so veröffentlicht hat :)

Diesen Blog-Autor abonnieren:

Auf Facebook teile ich persönliche Dinge und stelle neue Projekte vor
YouTube nutze ich zurzeit noch nicht voll aus, kann aber noch kommen
Auf Google+ poste ich vorallem lustige Gifs und krankes Zeug
  Auf Twitter retweete ich lustige Tweets und twittere meine Posts
  Auf SoundCloud reposte ich Songs die ich gerne höre & lege Listen an

Schreibe einen Kommentar

Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht.