Call Centers For Dummies

Google Anzeigen

Call Center Management

Tips on making your call center a genuine profit center

In North America, call centers are a billion business, employing 4 million people. For managers in charge of a call center operation, this practical, user-friendly guide outlines how to improve results measurably, following its principles of revenue generation, efficiency, and customer satisfaction. In addition, this new edition addresses many industry changes, such as the new technology that’s transforming today’s call center and the location-neutral call center. It also helps readers determine whether it’s cost-efficient to outsource operations and looks at the changing role and requirements of agents.

  • The ultimate call center guide, now revised and updated
  • The authors have helped over 60 companies improve the efficiency and effectiveness of their call center operations
  • Offers comprehensive guidance for call centers of all sizes, from 20-person operations to multinational businesses

With the latest edition of Call Centers For Dummies, managers will have an improved arsenal of techniques to boost their center’s bottom line.


Mehr auf Amazon:

Call Centers For Dummies

Facebook Like
Autor: Martin Osman Hamann »

Martin Osman Hamann bloggt hier schon seit 2009 und es ist immer noch so aufregend wie am Ersten Tag. Was wahrscheinlich daher rührt weil er bisher nur 1 Artikel oder so veröffentlicht hat :)

Diesen Blog-Autor abonnieren:

Auf Facebook teile ich persönliche Dinge und stelle neue Projekte vor
YouTube nutze ich zurzeit noch nicht voll aus, kann aber noch kommen
Auf Google+ poste ich vorallem lustige Gifs und krankes Zeug
  Auf Twitter retweete ich lustige Tweets und twittere meine Posts
  Auf SoundCloud reposte ich Songs die ich gerne höre & lege Listen an
This post has been viewed 165 times

Kommentar zum Artikel verfassen

Pflichtfelder *

Vollständiger Name. Wird, falls vorhanden, mit Ihrer Homepage verlinkt.

Optional, nicht erforderlich.